Dag 1: Kilometers en curryworsten vreten!

9 december 2015 - Kopenhagen, Denemarken

Route: Hilversum - Kopenhagen

Afstand: 910km

Tijd: 9uur (8.15 - 17.15)

Daar stonden we dan, na een nachtje niet slapen van de spanning, als twee jochies die met groep 8 op kamp gaan. Na uitgezwaaid te zijn in Haarlem (door John en Marcel), om half 7 bij de 3FM studio op de stoep; Inchecken, roadbook halen en wachten tot Giel Beelen het startschot gaf. Zo ongeduldig als we zijn, vonden we dat lang duren.. Te lang.! Maar ach, we wisten in februari al dat we deze reis gingen maken, dus wat is lang?

Om kwart over 8 ongeveer reden we dan eindelijk de A1 op, klaar om kilometers te vreten!!! Robbin begon met rijden, want Edwin moest nog zo nodig met Janine bellen; een uur lang! Het was relatief rustig op de weg in Duitsland en afgezien van wat baustellen en wat curryworsten hebben we weinig oponthoud gehad. Na een rit van ongeveer 9 uurtjes zijn we aangekomen in Kopenhagen. We sliepen in een hostel ‘Generator’. Niks bijzonders, maar gewoon een goede tent met leuke bar erbij, prima! Na een klein rondje over de Kopenhagense/Kopenhaagse (wie het weet, mag het zeggen) Nyhavn een restaurantje ingedoken met onze nieuwe matties, Chris en Tom, ook twee vrienden die samen deze challenge doen!

Robbin heeft de TomTom app op z’n iPhone nog even gesloopt, dus we moeten nu via de dure 4G lijn Google Maps gebruiken. Heel fijn.. Maar functioneel!

Terug in het hostel nog even biertje gedronken, nog één en nog één… Daarna lekker uiltje gaan knappen, want om 6.15 ging de wekker weer! Dag 2 staat de rit richting Stockholm voor ons klaar, om daar lekker met het bootje naar de overkant te varen.

Doneren kan nog steeds via www.teamarcticdonkeys.nl klik op de grote rode button doneer, of verzin een vette challenge voor ons! Vanaf morgen zitten wij in Finland, daar wordt het echt koud. Dus sla je slag!

1. Melissa:
    10 december 2015
    Toppers jullie zijn goed op weg.
  2. BYM:
    11 december 2015
    Goed bezig mannen! Zet hem op!
  3. Fop:
    15 december 2015